Dostava naročila
Kako lahko spremljam dostavo svojega naročila?
Status svojega naročila lahko spremljate s številko za sledenje na spletni strani Fedex. Številko za sledenje pošljemo na e-poštni naslov, ki ste ga navedli med postopkom naročila. Če naših sporočil ne vidite, preverite mapo za neželeno pošto ali nam pišite na [email protected]
Moje naročilo še ni bilo dostavljeno, kaj naj storim?
Po oddaji naročila na našem spletnem mestu, običajno v 2-3 dneh, bo vaše naročilo obdelano in poslano v dostavo
Nato boste prejeli e-poštno sporočilo s številko za sledenje, s katero boste lahko spremljali stanje naročila na spletnem mestu Fedex. Upoštevajte predvideni čas dostave, ki ga navede prevoznik in je običajno od 2 do 5 delovnih dni
Če smo prekoračili čas obdelave in dostave vašega naročila, se obrnite na nas na [email protected].
Nato boste prejeli e-poštno sporočilo s številko za sledenje, s katero boste lahko spremljali stanje naročila na spletnem mestu Fedex. Upoštevajte predvideni čas dostave, ki ga navede prevoznik in je običajno od 2 do 5 delovnih dni
Če smo prekoračili čas obdelave in dostave vašega naročila, se obrnite na nas na [email protected].
Ne živim v Slovenija, ali lahko še vedno naročim?
Da, dostavljamo v vse države po svetu. Lahko zahtevate dostavo v katero koli državo.
Kdo bo dostavil moje naročilo?
V Slovenija naše pakete dostavlja Fedex.
Koliko stane pošiljanje mojega naročila?
Dostava v Slovenija je za vsa naročila brezplačna. Izjema so težko dostopna območja v Slovenija
Dostava v druge države in težko dostopna območja se zaračuna v skladu s tarifami prevoznika. Stroške dostave lahko najdete v nakupovalni košarici med odjavo
Dostava v druge države in težko dostopna območja se zaračuna v skladu s tarifami prevoznika. Stroške dostave lahko najdete v nakupovalni košarici med odjavo
Ali obstajajo dodatne pristojbine za pošiljanje?
Ne, naše podjetje krije carinske dajatve. Če ob dostavi prejmete račun za carino, se za rešitev težave obrnite na našo službo za stranke.
Plačilo naročila
Kako lahko plačam naročilo?
Ponujamo naslednje načine plačila:
Kreditne kartice: Na spletni strani plačilnega sistema Stripe lahko svoje naročilo varno plačate tako, da vnesete podatke o svoji kartici.
PayPal: Naročilo lahko udobno plačate s plačilnim sistemom PayPal neposredno v košarici.
Kreditne kartice: Na spletni strani plačilnega sistema Stripe lahko svoje naročilo varno plačate tako, da vnesete podatke o svoji kartici.
PayPal: Naročilo lahko udobno plačate s plačilnim sistemom PayPal neposredno v košarici.
Ali so plačila na spletnem mestu varna?
Kje naj vnesem promocijsko kodo?
Promocijska koda se vnese v nakupovalno košarico ob blagajni.
Ali lahko v svojem naročilu uporabim več promocijskih kod?
Ne, pri blagajni lahko uporabite le eno promocijsko kodo.
Ali je mogoče popust s promocijsko kodo kombinirati s popusti na spletnem mestu?
Da, če so na spletnem mestu trenutno na voljo promocije ali popusti, jih lahko uporabite skupaj s promocijsko kodo.
Vrnitev in zamenjava
Pravila vračanja in zamenjave
Na tej strani najdete naš pravilnik o zamenjavi in vračilu
Ali lahko naročilo zamenjam?
Naročilo lahko zamenjate, če prejmete okvarjen ali poškodovan izdelek. V tem primeru nam morate naročilo vrniti. Izdelali in brezplačno vam bomo poslali nova ozadja, ki bodo nadomestila okvarjena
Opozorilo:Zelo pomembno je, da tapete ob prejemu in pred obešanjem skrbno pregledate, saj tapet, ki so že bile nameščene na steno, ne bomo mogli zamenjati. Prav tako ne pozabite, da imate 14 dni od datuma prejema naročila, da sprožite vračilo.
Opozorilo:Zelo pomembno je, da tapete ob prejemu in pred obešanjem skrbno pregledate, saj tapet, ki so že bile nameščene na steno, ne bomo mogli zamenjati. Prav tako ne pozabite, da imate 14 dni od datuma prejema naročila, da sprožite vračilo.
Prejel sem izdelek z napako. Kaj naj storim?
Če ste prejeli izdelek z napako, lahko uveljavljate pravico do zamenjave ali vračila v 14 dneh po prejemu ozadja. Če želite začeti postopek, se obrnite na nas po e-pošti. Naš vodja vam bo posredoval nadaljnja navodila o tem, kako ravnati v tem primeru.
Kako izvesti vračilo?
Če ste prejeli izdelek z napako ali poškodovan izdelek, lahko v 14 dneh po prejemu blaga zahtevate povračilo za naročilo. To storite tako, da nas kontaktirate po elektronski pošti. Naš vodja vam bo pojasnil, kako ravnati v tem primeru.
Kateri izdelek se šteje za okvarjenega?
Naslednje se šteje za pomanjkljivo:
- tapete, ki imajo na različnih ploščicah različne barve;
- poškodovane ali raztrgane tapete;
- ste prejeli nepopolno naročilo;
- prejeli ste sliko, ki je niste naročili
- tapete, ki imajo na različnih ploščicah različne barve;
- poškodovane ali raztrgane tapete;
- ste prejeli nepopolno naročilo;
- prejeli ste sliko, ki je niste naročili
Težave pri naročanju
Nisem prejel potrditve naročila. Kaj naj storim?
Če niste prejeli potrditve naročila, je to morda posledica tehnične napake. Pošljite nam e-poštno sporočilo, da od našega vodje prejmete potrditev naročila.
Ali lahko spremenim ali prekličem svoje naročilo?
Naročilo lahko spremenite ali prekličete, še preden je poslano v tiskanje. To se običajno zgodi nekaj ur po oddaji naročila na spletnem mestu{br}{br}
Obrnite se na našega upravitelja elektronske pošte in se pozanimajte o možnosti izvedbe sprememb naročila. Ko v naročilu odkrijete napako, nas o tem takoj obvestite.
Kako spremljati status svojega naročila?
Na e-poštni naslov, ki ga navedete ob oddaji naročila, pošiljamo obvestila o vseh spremembah statusa vašega naročila{br}{br}
Če e-poštnih sporočil ne vidite, preverite mapo za neželeno pošto. Poleg tega lahko našemu vodji pošljete elektronsko sporočilo s kakršnim koli vprašanjem.