Stran s pogostimi vprašanji

Zbrali smo vprašanja, ki se vam morda porajajo med naročilom ali po njem. Če niste našli odgovora, nam pišite po e-pošti.

Kako izmeriti steno za naročilo?
Če želite pravilno izmeriti steno, upoštevajte priložena navodila

priporočamo, da k meritvam širine in višine dodate 6-10 cm, saj stene niso vedno popolnoma ravne.
Kako bo moje naročilo razrezano?
Tapeto boste prejeli v dimenzijah, ki ste jih navedli ob oddaji naročila

Tapeta bo razdeljena na priročne trakove, vsak širok do 50 cm
Ali so tapete na voljo v zvitkih?
Ne uporabljamo tehnik množične proizvodnje. Namesto tega sliko natisnemo s tehnologijo tiska velikega formata ob naročilu in pri tem upoštevamo vse specifikacije naših strank

Tako boste tapete prejeli že razrezane v zvitke in lepo zapakirane za dostavo.
Je to netkano ozadje?
Da, vsa naša ozadja imajo netkano podlago, prekrito s tanko plastjo vinila, ki doda gostoto in čudovito reliefno teksturo
Kaj je vinilni premaz?
Vinilna prevleka je tanka plast PVC, ki je nanesena na netkano podlago

Omogoča tudi brisanje tapete z vlažno gobo za čiščenje

Poleg tega vinilna prevleka na tapetah ustvari reliefno površino, ki spominja na laneno tkanino.
Ali je mogoče tapete oprati?
Tapete lahko zelo nežno očistite z rahlo vlažno gobo. Ne priporočamo pa, da tapete čistite z drgnjenjem ali detergenti, saj lahko to poškoduje končni videz in barve tapete.
Potrebujem vodoodporno ozadje. Kakšen material naj izberem?
Ne moremo vam ponuditi tapet, ki so odporne na stalen pretok vode ali visoko vlažnost.

Lahko pa se odločite za lakiranje tapete. To jim bo zagotovilo dodatno vodoodpornost, tako da bodo odporne na pljuske vode in umazanijo, poleg tega pa jih bo lažje očistiti.
Ali so materiali nevarni za zdravje ljudi?
Vsi materiali, ki jih uporabljamo, so popolnoma varni za zdravje ljudi in hišnih ljubljenčkov.
Kaj je premaz z lakom?
Lakiranje vključuje prekrivanje izdelanih tapet s tanko plastjo prozornega laka. Ta postopek poveča trdnost in odpornost tapete na vlago. Poleg tega lahko lakirane tapete za lažje čiščenje operete z vlažno gobo.
Kako lahko spremljam dostavo svojega naročila?
Status svojega naročila lahko spremljate s številko za sledenje na spletni strani Fedex. Številko za sledenje pošljemo na e-poštni naslov, ki ste ga navedli med postopkom naročila. Če naših sporočil ne vidite, preverite mapo za neželeno pošto ali nam pišite na [email protected]
Moje naročilo še ni bilo dostavljeno, kaj naj storim?
Po oddaji naročila na našem spletnem mestu, običajno v 2-3 dneh, bo vaše naročilo obdelano in poslano v dostavo

Nato boste prejeli e-poštno sporočilo s številko za sledenje, s katero boste lahko spremljali stanje naročila na spletnem mestu Fedex. Upoštevajte predvideni čas dostave, ki ga navede prevoznik in je običajno od 2 do 5 delovnih dni

Če smo prekoračili čas obdelave in dostave vašega naročila, se obrnite na nas na [email protected].
Ne živim v Slovenija, ali lahko še vedno naročim?
Da, dostavljamo v vse države po svetu. Lahko zahtevate dostavo v katero koli državo.
Kdo bo dostavil moje naročilo?
V Slovenija naše pakete dostavlja Fedex.
Koliko stane pošiljanje mojega naročila?
Dostava v Slovenija je za vsa naročila brezplačna. Izjema so težko dostopna območja v Slovenija

Dostava v druge države in težko dostopna območja se zaračuna v skladu s tarifami prevoznika. Stroške dostave lahko najdete v nakupovalni košarici med odjavo
Ali obstajajo dodatne pristojbine za pošiljanje?
Ne, naše podjetje krije carinske dajatve. Če ob dostavi prejmete račun za carino, se za rešitev težave obrnite na našo službo za stranke.
Kako lahko plačam naročilo?
Ponujamo naslednje načine plačila:

Kreditne kartice: Na spletni strani plačilnega sistema Stripe lahko svoje naročilo varno plačate tako, da vnesete podatke o svoji kartici.

PayPal: Naročilo lahko udobno plačate s plačilnim sistemom PayPal neposredno v košarici.
Ali so plačila na spletnem mestu varna?
Da, vse spletne transakcije potekajo prek varne internetne povezave in so med obdelavo šifrirane. Zaradi večje varnosti podatkov o vaši kartici ne shranjujemo. Za več informacij obiščite našo politiko zasebnosti .
Kje naj vnesem promocijsko kodo?
Promocijska koda se vnese v nakupovalno košarico ob blagajni.
Ali lahko v svojem naročilu uporabim več promocijskih kod?
Ne, pri blagajni lahko uporabite le eno promocijsko kodo.
Ali je mogoče popust s promocijsko kodo kombinirati s popusti na spletnem mestu?
Da, če so na spletnem mestu trenutno na voljo promocije ali popusti, jih lahko uporabite skupaj s promocijsko kodo.
Kako prilepiti ozadje?
Ob naročilu vam bomo posredovali podrobna navodila za tapeciranje. Tukaj si lahko preberete podrobna navodila za tapetanje na našem spletnem mestu.
Koliko zvitkov ozadja potrebujem?
Tapete izdelujemo po meri glede na vaše meritve. Pri oddaji naročila preprosto navedite velikost stene, ki jo želite olepiti. Izdelali in poslali vam bomo tapetno platno vaše določene velikosti, razdeljeno na priročne trakove, široke do 50 cm.
Kakšno pasto potrebujete za tapetništvo?
Za prihranek časa lahko naše tapetne paste naročite na našem spletnem mestu.

Če želite pasto kupiti sami, potrebujete netkano pasto na osnovi tapet za vinilne tapete.
Ali je treba tapete lepiti od konca do konca ali prekrivati?
To je odvisno od višine ozadja:
Tapete do višine 3,60 metra je treba lepiti od konca do konca.
Tapete, višje od 3,60 metra, se lepijo s prekrivanjem, čemur sledi rezanje spoja že na steni.
Pravila vračanja in zamenjave
Na tej strani najdete naš pravilnik o zamenjavi in vračilu
Ali lahko naročilo zamenjam?
Naročilo lahko zamenjate, če prejmete okvarjen ali poškodovan izdelek. V tem primeru nam morate naročilo vrniti. Izdelali in brezplačno vam bomo poslali nova ozadja, ki bodo nadomestila okvarjena

Opozorilo:Zelo pomembno je, da tapete ob prejemu in pred obešanjem skrbno pregledate, saj tapet, ki so že bile nameščene na steno, ne bomo mogli zamenjati. Prav tako ne pozabite, da imate 14 dni od datuma prejema naročila, da sprožite vračilo.
Prejel sem izdelek z napako. Kaj naj storim?
Če ste prejeli izdelek z napako, lahko uveljavljate pravico do zamenjave ali vračila v 14 dneh po prejemu ozadja. Če želite začeti postopek, se obrnite na nas po e-pošti. Naš vodja vam bo posredoval nadaljnja navodila o tem, kako ravnati v tem primeru.
Kako izvesti vračilo?
Če ste prejeli izdelek z napako ali poškodovan izdelek, lahko v 14 dneh po prejemu blaga zahtevate povračilo za naročilo. To storite tako, da nas kontaktirate po elektronski pošti. Naš vodja vam bo pojasnil, kako ravnati v tem primeru.
Kateri izdelek se šteje za okvarjenega?
Naslednje se šteje za pomanjkljivo:
- tapete, ki imajo na različnih ploščicah različne barve;
- poškodovane ali raztrgane tapete;
- ste prejeli nepopolno naročilo;
- prejeli ste sliko, ki je niste naročili
Ali lahko sliko spremenite (odstranite elemente ali spremenite barve)?
Žal to ni mogoče. Vendar pa je veliko priljubljenih modelov že na voljo na spletnem mestu v različnih barvah. Na to bodite pozorni pri izbiri izdelka na spletnem mestu.
Nisem prejel potrditve naročila. Kaj naj storim?
Če niste prejeli potrditve naročila, je to morda posledica tehnične napake. Pošljite nam e-poštno sporočilo, da od našega vodje prejmete potrditev naročila.
Ali lahko spremenim ali prekličem svoje naročilo?
Naročilo lahko spremenite ali prekličete, še preden je poslano v tiskanje. To se običajno zgodi nekaj ur po oddaji naročila na spletnem mestu{br}{br} Obrnite se na našega upravitelja elektronske pošte in se pozanimajte o možnosti izvedbe sprememb naročila. Ko v naročilu odkrijete napako, nas o tem takoj obvestite.
Kako spremljati status svojega naročila?
Na e-poštni naslov, ki ga navedete ob oddaji naročila, pošiljamo obvestila o vseh spremembah statusa vašega naročila{br}{br} Če e-poštnih sporočil ne vidite, preverite mapo za neželeno pošto. Poleg tega lahko našemu vodji pošljete elektronsko sporočilo s kakršnim koli vprašanjem.